آزمایش دستگاه لیزر چیست؟

تست A/B ( یا این که آزمون A/B ) به شما امداد می‌نماید تا شایسته ترین رابط و تجربه کاربری دستگاه لیزر را برای وب‌سایت یا این که اپلیکیشن خویش تعیین نمائید . در واقعیت , در تست A/B شما همت میکنید با شناخت خلق و خوی مخاطب , بهترین تجربه کاربری را به وی ارائه دهید . مطمئن باشید در دنیای دیجیتال مارکتینگ , ارائه تجربه کاربری دستگاه لیزر برنده در معنای فروش و منفعت بخش اعظم است .

آزمایش A/B ( که با عنوان‌های Spliting دستگاه برش لیزر و Bucket Listing هم شناخته می گردد ) روشی است که با آن می‌توانید دو ورژن دستگاه لیزر از یک وب‌سایت یا این که نرم افزار را با یکدیگر مقایسه نمائید . احتمال دارد بپرسید چرا؟ برای آنکه بدانید کدام یک از نسخه‌ها همت بهتری دارا‌هستند .
مواردی که می‌توان با تست A/B تست کرد

احتمال دارد بتوان خاطرنشان کرد کلیه متغیرهای مو جود در یک کاغذ یا نرم افزار را با تست A/B آزمایش کرد . دستگاه لیزر به عبارت دیگر , هر بخشی از تارنما دستگاه لیزر که بر روی کردار استفاده کننده تاثیر بگذارد از طریق تست A/B قابل سنجش است . از رایج‌ترین موارد آزمایش شده می‌توان به فهرست ذیل اشاره کرد :

عنوان برگه
تحت تیترها
پاراگراف توضیحات

نظرات مشتریان دستگاه لیزر
نوشته دکمه فراخوان به عمل
دکمه فراخوان به عمل
لینک‌ها
تصاویر
محتوای مو جود در برگه
دکمه‌های مرتبط با شبکه‌های اجتماعی
ریپرتازهای خبری در رسانه‌های گوناگون
گواهینامه‌ها و افتخارات

تست A/B برای پیشنهادات شگفت‌انگیز و تخفیف‌ها نیز قادر است دستگاه لیزر اثرگذار و مفید باشد . نکته حائض اهمیت این است که حتماً توجه نمائید یک بازدیدکننده‌ی معلوم همواره به یک نسخه‌ی اثبات سوق‌دهی شود .

برای مثال در صورتی‌که شما در درحال حاضر تست سفارش هدیه‌ی بدون پول در موقعیت A و ارائه کوپن تخفیف دستگاه لیزر در حالت B می‌باشید , اعتنا فرمایید که بازدیدکنندگانی که به نسخه‌ی A ساماندهی میگردند در دفعات بعدی مراجعه به تارنما , باز هم به همان نسخه‌ی A ساماندهی شوند . این مسئله در رابطه ورژن B هم صدق می نماید . در شرایطی‌که بدین نکته توجه نکنید احتمالا سبب ساخت بی‌اعتمادی دستگاه لیزر در بازدیدکنندگان شوید .
بازه‌ی هنگامی انجام تست A/B

آزمایش A/B یک پروژه , بر طبق بازه‌ی هنگامی مشخص و از پیش‌تعیین‌شده انجام نمیشود , بلکه بسته به میزان ترافیک محل ورود وب سایت و گونه متغیر متبوع , شاید در بین تعدادی روز تا یک‌سری هفته فرصت نیاز داشته باشد . قابل ذکر است که در بعضی موارد چهت نیل به دقیق‌ترین نتایج , لازم است آزمایش صرفا یک بار اجرا شود .

برای رسیدن به نتایج دقیق , حتمی است دست‌کم تعداد مشخصی از بازدیدکنندگان زمینه نظارت قرار بگیرند . اختصاص زمان ناکافی برای یک آزمایش میتواند سبب شود که تعداد گروه بازدیدکنندگان به حد کافی نرسند . همینطور , در حالتی که بازه‌ی هنگامی اجرای آزمایش طولانی باشد احتمال دارد سبب ساز به دخالت متغیرهایی شود که مورد‌علاقه ما نیستند و در نهایت , نتیجه‌ی تست از این متغیرها تاثیر بگیرد . پس گزینش دوران دلخواه برای اجرای هر تست اهمیت دارد و باید به توجه تعیین شود .
مسلما بخوانید : کلیپ : چطور می توانید یک ایده را ترویج داده و همه‌گیر کنید؟

با دقت به تاثیر اثر گذار آزمایش A/B می‌توان گفت اختصاص چند هفته دوره به اجرای یک تست صحیح کاملاً سنجیده و منطقی به حیث می رسد . ولی می بایست ذکر کرد در مواردی که صرفا می‌خواهیم یک متغیر از تارنما را باز‌نگری کنیم , آزمایش A/B می‌تواند طی چندین روز انجام شود .